hiss&diss

2010-05-12 @ 14:03:22

Har försökt med det här flera gånger den här veckan, men när jag väl ska skriva något kommer jag inte på något, så vi får se om jag gör det den här gången, tihi. Kommer inte på något nu heller.. vafan -.-

 

Hissar:

Äkta vänner -Har nog hissat detta förut, men det spelar ingen roll. För äkta vänner är sjukt viktigt för mig !

Dissar:

att jag är sjuk - Kom inte på något annat, så får verka ego nu. Men jag hatar att vara sjuk, och jag blir alltid sjuk när det är mycket som händer. Men det spelar ingen roll, ni ska höra mig, låter som jag vet inte vad, men det spelar inte roll. Mina planer får inte förstöras bara för det!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0