huvudvärk..

2010-05-31 @ 21:38:47
Efter skolan drog jag och Julia till Sofias skola och mötte upp Sofia, Rebecka och nån snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på. Sen gick vi till tåget och snubben och julia gick av i sollentuna och vi andra fortsatta mot stan. Vi gick och kollade i olika affärer sen drog Rebecka och jag & sofia drog till donken och köpte en glass och sen drog vi hem till mig. Vi var barnvakter en liten stund och sen åt vi pannkakor. Efter det drog vi till sollentuna centrum och kollade runt lite, efter en stund tog sofia tåget och jag bussen och monica hoppade på. Vi drog till edsberg och träffade Sanna och sen drog vi till vallen och träffade Astrid. Sen åkte vi alla hem och jag kom hem för kanske en halv timma sen, haha. Kortfattat, i know.

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på lite musik, och har ont i huvudet. Har haft det hela dagen, hur jobbigt som helst. Borde gå och lägga mig snart, är så fruktansvärt trött, ni anar inte.

slänger in en inte så fin bild.. tihi.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0