i don't care anymore.

2010-05-03 @ 09:42:23

Tjenixen! Igår kväll skrev jag ju att jag var hur trött som helst, men när jag väl hade gått och lagt mig så kunde jag verkligen inte somna! För det första så kunde inte min syster och hennes kille vara tysta, de hade musik,skrattade, snackade, skrek och sen det andra är privat. Jobbigt var det iallafall, somnade runt elva kanske.. Imorse försov jag mig i 20 min. Så jag hade bara 40 min att fixa allt. Men klarade det hur bra som helst :)

Idag efter skolan händer myyyycket. Slutar kvart i fyra, utvecklingssamtal 17.20-17.40 sen ska jag jobba 18-20.
Har glömt att skriva att jag sitter på b-engelskalektion och jobbar hur mycker som helst. Har snart skrivit en hel a4sida med två bilder, sen har jag bara en a4sida till och då är jag klar!

jaja, nu ska jag fortsätta. Skriver så fort jag kan!
pussen!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0