inställd b-engelska tomorrow !

2010-05-25 @ 15:30:30
Min b-engelska lärare är faktiskt jättesmart, hon har allas nummer, alltså dom som går i min b-engelskagrupps. Så fick nyss ett sms där det stod att lektionen var inställd imorgon! så jag börjar kvart över nio tror jag istället för åtta, jiiihooo. Glad, jag vet. sovmorgon älskar jag ju, som ni kanske vet.

Typ direkt efter att jag skrev senaste inlägget blev det slagsmål i klassen mellan två grabbar. Jag hatar slagsmål så jag stod och gömde mig bakom Nor, fast blev nästan träffad med en målarflaska. Skulle ju egentligen ha träffat Lukas efter skolan men han skulle plugga matte och fick inte träffa mig.. wäääh.. Men sofia är påväg hit och kommer när som helst ! :D Ska försöka plugga matte, men det kommer säkert inte gå eftersom flumfian då är här.

skriver sen!


från i vintras. älskar dig gumman!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0