Inte haft datorn idag...

2010-05-14 @ 23:36:25

eftersom jag inte alls har varit hemma eller inne.
En snabb samanfattning på dagen får der bli eftersom jag ska kolla på film om några minuter, eller kanske ska sova eftersom jag ska upp så grymt tidigt imoron. Ska nämligen sepla match på enskede ip och det är samling 9.15. Men michis mamma är så snäll som har sagt att hon kan köra dit mig och köra hem mig också. Det är ganska jobbigt eftersom min mamma inte kan köra bil än på grund av att hon är nu opererad. "/
Idag var jag iaf med rasmus älsklingen. En hel dag med honom fick det bli med lite träning emellan också.. Han har precis dragit hem, tack för en underbar dag :) Nu ska jag nog dra mig tillbaka

Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0