jogga

2010-05-03 @ 20:02:34
Vilken dag säger jag bara! hade först utvecklingssamtal och det gick faktiskt otroligt bra. Är godkänd i alla ämnen och har " når målen väl " i tre ämnen, idrott, hemkunskap och svenska , tror iaf att det var svenska. Det var iallafall tre ämnen. Direkt efter åkte jag till sollentuna centrum för att jobba. Det var beräknat att ta 2 timmar men det tog en halv timme, brudar som kan säger jag bara! Så jag, Elsa, Sofia & Monica stannade och köpte glass och sen satte vi oss på scenen och bara snackade en massa skit. haha, otroligt mysigt faktiskt. Efter ett tag kom Celine tillbaka också. Hon hade skrytit om att hon skulle åka på Mimmi's moppe men hon hade ingen hjälm så hon fick inte ;D haha, gumman, glömde skriva coooling i pannan... :)

Kom hem för en stund sen och sitter här i joggingkläder. Ska möta en kompis kvart över. Vi ska ut på en joggingsväng vid vattnet. Hur skönt som helst, ni anar inte. Ni som inte brukar jogga, gör det. Det är otroligt mysigt! Men synd bara att man aldrig kommer ut. Jag är en sån person som säger mycket, men aldrig gör det. Jag skulle jättegärna vilja jogga varje dag, men jag kommer aldrig ut, det är det som är problemet. hha!
jaja, detta börjar bli långt. Hörs sen!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0