klipper sig

2010-05-15 @ 21:32:24
Känner att jag måste skriva också. har suttit och lagt in alla bilder och fixat med videoinlägget och gjort allt möjligt men inte skrivit någonting! Just nu så klipper min mamma Astrid, undra hur det blir? Efter det ska vi cykla till kaninerna och mata och fixa med de som behövs. Myspys. Sen ska vi väl sätta oss i soffan och kolla på film/tv och äta godis och chips och verkligen tjocka oss, känner mig tjock. Borde träna nu på en gång, ahhahaha.
Nej, nu ska jag sluta trötta ut er så ni får ha det så bra, pusspuss


Kommentarer
Postat av: mersiha

det är bara bra haft en bra lördag eller? :D

2010-05-15 @ 22:11:57
URL: http://merissa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0