lalala

2010-05-05 @ 17:11:18


Jag börjar tycka att det är hopplöst att blogga? Det är ingen som kommenterar, besökarna går bara ner. Asså snälla? Vad kan vi gör för att det ska bli kul för er att läsa?
Frågestund    dagens fråga    Hiss&diss   Dagensoutfit
SNÄLLA! SVARA PÅ DETTA FÖR DET ÄR VERKLIGEN INTE KUL ATT LÄGGA NER ÄN MASSA TID PÅ INGENTING!

jaja, förlåt förlåt för hemsk update. Men imorse försov lilla jag mig.. Så jag hann nästan inte med bussen, hoppas ni förstår. Idag har jag gått i skolan i onödan känns det som? Det har nämligen varit världens lalar dag. 2 inställda lektionen, film på no och ja helt enkelt en lätt dag. SKÖNT! Men nu kom min farbror, så vi ska åka och köpa pizza och så.. ^^

Puss / astrid :)


Kommentarer
Postat av: Anton

Meh va ska vi kommentera?

Men videoblogg skulle inte va så dumt ;)

2010-05-05 @ 17:50:33

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0