Matchen slutade 3-1..

2010-05-09 @ 16:52:19
Vi förlorade tyvär matchen med 3-1 idag. Första halvlek gick alla in med super dålig attityd och så, men andra tog vi igen oss och ägda allt. Synd att det inte var så från början bara..
Iaf sitter jag med en ur mysig ansiktsmask på mitt face och återhämtar mig med min favo artist GAVIN DEGRAW. Han musik är så meningful och bra! Älskar honom.
Ska försöka få hit ralle idag, har inget bättre för mig, trodde jag skulle åka och köpa en ny mobil med pappa men så blev det inte. Ska nog köpa en som heter t715.
 Nån som har den och tycker den är bra? Svara gärna :) 
Och michis skulle kanske träffa en annan.

Hörru Michis, träffa mig imoron? ;)


Puss / astrid :)




Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0