Rolig dag?

2010-05-19 @ 21:31:19

Det har jag iaf haft. Det var super kul att gå runt i stan idag. Och gud vilket väder det blev! Gasch underbart med värme! Jag ÄLSKAR verkligen sommaren.
Efter en lång dag i stan drog jag hem till michis och somnade där! Asså jag var helt slut, all sol och gående tog slut på mig. michis mamma skulle gå och hämta hennes lilla syster och jag hörde inte ens att hon gick.
Resten av dagen har spänperats på en fotbollsplan. trevligt och roligt det med. Hihi^^ Åh jag är så glad. Nu ska jag inte skriva mera för jag ska ta och läsa en stund.

Puss / astrid :)


hihi, min älskling som liten.
Älskar dig så enormt Rasumus <3


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0