Rösjön runt är slut !

2010-05-28 @ 14:19:41

Det är verkligen hur skönt som helst att den är över nu, gasch så onödigt och tråkigt att springa 7,3 km. Jag var i vilket fall inte med i år.. men jag klagar ändå. Se alla springa och typ dö var ju lixom jobbigt.
Efter allt slutade så drog jag och kristin hem och gjorde i ordning en mumsig GREKISK SALLAD! känner mig så otroligt nyttig nu.  nej nej, skojar bara.. men gud vad jag ÄLSKAR sallad ^^
Snart kommer Ralle älskling hit, jag måste ju verkligen hinna träffa honom innan jag och michis drar och har det absolut bäst i norrtäje!
Ring och messa gärna mycket ;)

Nu måste jag nog börja ta och packa lite smått..

Puss / astrid :)

 

mums!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0