rösjön runt.

2010-05-28 @ 09:33:13
wäääh, jag vill inte gå till skolan! Det är rösjön-runt vilket inte är roligt någonstans. Ska jogga med Jonte & Julia, typ 7 km eller vad det var. puuuuuhh... Fast det positiva är att jag slutar halv ett :) Då ska jag i alla fall hem och sen ska jag träffa Lukas i think. Har träning halv fem - halv sex och sen drar jag till landet med astrid :D Eftersom det är fest imorgon så blir det hur mycket roligt folk som helst, höhö gissa varför.. Jaja, vi kommer i alla fall hem på söndag så det blir inga inlägg över helgen, eller vänta, kan fråga om någon vill gästblogga. tihi!
jaja, måste fixa det sista innan bussen går.
Kanske skriver sen, kyssar!

hahahhhaha, jag och min kompis med hennes hästar 04 xD

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0