seeeeeeeeeeeeeeeg

2010-05-05 @ 18:53:51
Känns som om jag bara sprider sorgsenhet just nu, men inget "sorligt" i det här inlägget! så, nu var det bestämt.

Vad hände idag? Jo, sista lektionen hade vi rytmik, och då var det ca fem min kvar och vi dansade & jag fick så sjukt ont i huvudet, migränanfall i think, så jag satte mig ner bara för att ta det lugnt så att det skulle försvinna.

Sussi: Upp med dig, varför sitter du där?
Jag: För att jag har fått ett litet migränanfall.
Sussi: Men om du inte kan vara med så kan du lika väl gå här ifrån.
Så jag stack därifrån, orkade inte med henne. Jag kan absolut inte hjälpa att jag fick det, eller hur? Möte Ilias utanför och han frågade om jag ville gå hem med han, så jag sa visst. Så vi hade sällskap till kärrdal från skolan, sen gick jag hem till mig och la mig och solade i typ en halvtimme, då försvann solen och det blev kallt så la mig i sängen och sov. Har kollat på tv och ätit, och nu vet jag inte vad jag ska göra. ska prata med en viss person men grejen är den att jag inte vågar, så ja.


Men, nu ska jag hitta på något annat. vi hörs!


i vårt och torrt, jag älskar dig !

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0