seg

2010-05-05 @ 08:38:18
Herregud vad jag känner mig seg! Märks verkligen att jag inte har sovit bra på hela veckan. Typiskt..
Sitter just nu på b-engelskalektion och har 8 lektioner kvar tills det här arbetet ska vara inlämnat. Jag har faktiskt skrivit en a4sida och har bara en a4 sida till, men det går fort säger vi. Jag gillar inte onsdagar, så sega, tråkiga och jag vet inte vad. Har fyra lektioner innan lunch och tre lektioner efter, boooring.
Vad händer efter skolan ? Jo, jag kanske ska träffa en killkompis, kanske joggar med sofia igen eller kanske åker in till stan med någon. Ingenting planerat rättare sagt, så vi får se vem jag träffar.
Nu ska jag återgå till arbetet, hörs !


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0