Snart träning

2010-05-07 @ 15:41:25
Vi ska ta en buss som går 16.08 så måste ta och börja byta om snart. Idag var det ju skoldm sen efter det åkte vi direkt hem till mig, eftersom jag inte mådde bra och astrid hade slutat. Ikväll drar jag till landet med Julia min sötaste och kommer hem imorgon eftermiddag. Kameran är självklart med och vi ska ha hur kul som helst, hoppas jag. Jaja, slänger in lite bilder från igår när vi labbade på no:n, rätt coola faktiskt. Min baby Kim har tagit dom, :) Den bruden är skön alltså! Jaja, måste byta om nu. Skriver direkt när jag kommer hem imorgon. Eller , när jag får tillgång till dator rättare sagt. Pusspuss , ha det bra!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0