sovmorgon..

2010-05-27 @ 10:03:09
Jag hann inte skriva igår efter skolan, var aldrig hemma. Först kom pappa åh hämtade mig i skolan och vi drog till stinsen och köpte ett par underbyxor eller vad man ska kalla dom till mig. Sen drog vi hem och efter ett tag kom Astrid, vi käkade middag, jag bytte om och sen drog vi till bussen och vidare till sportfältet. Där spelade vi match och vi förlorade tyvärr med 3-1 , osis. Nej men jaja. Jag fick iallafall jättemycket beröm av våra tränare :D haha, och klantiga jag fick bollen på näsan så började blöda näsblod så var tvungen att gå av de sista fem minuterna :(
Efter matchen stannade jag kvar med några stycken men alla drog vid nio så var kvar med Lukas, fast vi drog till bussen typ direkt.

Idag fick jag sovmorgon så börjar inte förens tjugo i elva :) Fast sovmorgon kan jag ju inte direkt kalla det eftersom Lukas började ringa mig redan vid åtta -.- jaja, ska gå och borsta tänderna nu och fixa lite. Bussen går inte förens 26!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0