sushi

2010-05-21 @ 20:18:27
Tjenixen! Just nu sitter jag hemma hos pappa och åt sushi för en tag sen. Pappa fyller ju år så vi skulle ju som sagt äta på pizzerian men nej , det ville inte lilla jag så köpte sushi istället och drog hem och åt. Ikväll så ska jag förmodligen spela fotboll med några klasskompisar. Väntar på att Jonte ska ringa så att jag kan dra någonstans. Är inte på humör för att göra värsta grejen lixom, somnade som en stock när jag kom hit. Tihi, så ja. en lugn kväll med kompisar får det bli :)

Imorgon ska jag och min barndomsvän Rebecka åka och kolla på Lukas match vid ett, och sen ska vi hitta på något annat skojsigt. Har saknat henne! Förut umgicks vi alltid, sen har det inte hänt på länge :( Vi ses ju på morgonen eftersom vi oftast tar samma buss men ändå, inte samma sak "/ jaja, nu ska jag smsa och fråga vad han håller på mig. Skriver sen, pussar!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0