tema-dag

2010-05-11 @ 08:08:09
Today har jag tema-dag, och det vill jag verkligen inte missa. Så även fast jag är genomförskyld, kan knappt gå pga smärta och kan knappt röra på nacken så ska jag ändå till skolan! ingenting kan stoppa mig, tralalala.
Fixat matsäck, fixat frukost, duschat, platat håret, borsta tänderna, packa väskan. Det som är fetmarkerat har jag kvar att göra och bussen går 07.34.

Just nu sitter jag med en värmekudde runt nacken. Det gör ont, det trycker ner min nacke och jag har tydligen inga muskler.. haha! Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna.
Tar med mig kameran in till stan, så i eftermiddag kommer det förmodligen massa bilder.
Föresten är jag i samma grupp som Nor, Hanna & Oskar! :D

pussen!
fortfarande pappas dator, inga bilder.. :(

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0