tralalalalalalalalalala

2010-05-04 @ 17:46:49
Idag är det tisdag, vilket betyder att det är sen träning idag. 19.30-21.30. Eller, jag själv tycker iallafall att den är rätt så sent. Idag har vi även fys på träningen, bläää. Springa fram och tillbaka, bara tuta och köra. haha, nejdå.
Idag har jag varit i skolan, dagen har gått fort. hemkunskap-engelska-lunch-bild-so.
Efter skolan åkte jag hem på direkten, våran granne var här med hennes 3 barn så de hade tagit fram fika så fikade också. Sen har jag bara tagit det lugnt, suttit vid datorn, påbörjat noläxan och bara gjort ingenting. Har så otroligt ont i nacken så det finns inte.

Nu ska jag fortsätta med no:n, ska lämnas in i morgon.
Skriver senare!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0