uppdate=sämst

2010-05-01 @ 23:49:22
Ber verkligen om ursäkt, har inte hunnit blogga på hela dagen och förut hade jag så ont i huvudet så kollade på talang och bara tog det lugnt.. Igår kväll var det hur kul som helst! Gasch, ni kommer aldrig förstå. Bilderna säger mer än 1000ord , men det säger inte tillräckligt säger jag bara.

Imorse vaknade jag av att astrid ramlade ner på golvet, taha, men somnade om och sen vaknade jag av att hon sa att hon skulle titta på tv. Så låg själv.. buhu.. Trodde klockan var typ två, men den var bara tjugo över elva, tragiskt, faktiskt. Men gick iallafall upp vid halv tolv kanske, åt "frukost", kollade på mtv, satt vid datorn, duschade , fixade mig och ja. Sen tog vi bussen vid två och drog hem till mig. Vi skulle egentligen klippa oss men vi ändrade oss, istället drog vi in till gamla stan och fikade som astrid sa. Sen kom Timmy dit och efter ett tag så drog vi och då följde han oss till danderyd . tihi! Jag och astrid tog bussen hem till var och en. Dagen har i alla fall varit trevlig. och igår också för den delen!

lägger upp alla bilder från igår imorgon. Har match samling tolv, så Elsa kommer och hämtar mig halv tolv. Så tänkte faktiskt sova nu! Så skriver imorgon, pusspuss och god natt!


gårdagens outfit
strumpbyxor
svart tupkjol
vitsvart randig tröja med dragkedjor på axlarna
armband, ringar, halsband, örhängen



Jag älskar dig gumman, och jag kommer alltid att göra det. Jag vet att du inte tror på föralltid, jag vet att du vet att allt har sitt slut. Men vem vet när slutet kommer? Hoppas att slutet aldrig kommer, för ett liv utan dig, hur skulle det se ut? Ett liv utan dig skulle vara som ett liv ut skratt, leenden, ljus, värme, kyla, ett liv utan dig skulle rättare sagt vara pissdåligt. Du är som min egna syster, du är min bästavän och det ska ingen kunna ändra på. ingenting ska komma emellen oss, eller hur? du betyder allt för mig, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Astrid :)

ILOVEU so fucking mycket gumman!<3

2010-05-02 @ 15:32:13

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0