Vilken kväll!

2010-05-28 @ 23:09:45

Hejsan allihop vilka nu som läser. jag Julia ska gästblogga hela helgen tills Michis och Astrid kommer tillbaka. kul va!? nej jag vet. men idag har jag<-------(julia) haft rösjön runt-.- inte kul... jaja men jag var tvungen att avbryta för jag fick ont, hihih. så jag var med Astrid som heller inte va med:) väldigt kul. Axel vann igen. lite tråkigt tycker jag för han är ju så duktig:D

 jaja, men sen efter de gick jag hem. och somnade i soffan. vakande sen typ vid 6. och då åt jag kycklig gott gott! sen så ringde jag till sofia, och vii drog till vallen. och de var massa folk där, lollo agapi nellie rebecka, frida malin, beijer veigas, ralle lukas, jörnåker, oscar, ludde, albin, linnea jannica, mathias, emma, linda och några flera. aja vi hade de kul och så hihih.

 sen gick jag och sofia till malla då kom bussen. sen kör inte bussen, till edsbergs centrum utan han kör mot flintlåsvägen-.- sofia som har haft en dålig dag, går fram till busschaffören och skäller ut honom och så. sen så backar han och han har ju skit lång buss, så vi typ åker in i grejer.

 sen så när han har kommit därifrån. så säger han i högtalaren: bortskämda unge tvätta munnen man pratar inte så till en busschafför visa respekt. och de är så kul för den här gubben, är ju turk, så alla garvade på bussen. haha visst om jag var honom skulle jag också ha gjort så. men visade han respekt när han spottade ut fula ord? nej, så vi jiddrar med busschafförer.

 men men jag ringdde michis för en stund sen och hon sa att hon inte kunde prata för dom gjorde någon lek, hahah bus unngar:P


för alla busschafförer där ute!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0