vilket dag!

2010-05-20 @ 22:17:17
Alltså, seg uppdatering den här dagen också, men vem sitter inne när det är fint väder ute? inte jag i alla fall! Först skolan, skulle fixa en redovisning, redovisa, kolla på 6ornas resemässa och sen dra hem. Härligt dag, eftersom jag och Nor blev klara extremt fort så låg jag och solade hela dagen, och snacka om att jag har fått färg.

Efter skolan tog jag och Cissi samma buss hem, då kom jag på en galant idé, att vi skulle bada! Så vi drog hem till henne och hämtade hennes badkläder, sen vidare hem till mig och så tog vi cyklarna ner och badade. Faktiskt ganska skönt, men extremt kallt. Sen efter ett tag drog vi hem till mig igen, åt lite & solade. Sen vid fem skulle jag ta bussen till sporfältet där Astrid, Ralle och beijer eller vad han nu heter var. Sen kom Lukas också, så var med honom. Tillsist kom Julia & Sofia, jiho.

Tränade också, gick faktiskt extremt bra. Gjorde ett nickmål och flera volleymål på inlägg, shiihooo. nej men haha :) Blev lite kaous som jag inte orkar ta upp hära, alltså med mina föräldrar. Menmen, sånt händer..


Han är sjukt svår att få på bild, men här är iallafall en bild på min älskling. :)

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0