Fredags mys

2010-09-10 @ 21:23:59

Jag är hur mätt som helst. Har precis kommit hem från stan, var nämligen där och åt på en super mysig indisk resturang. Det var hur gott som helst. Saknar verkligen den maten ibland, brukade äta det ganska ofta i Dubai.
Min fredagskväll ska tillängnas åt att slappa. Ska bli skönt eftersom jag är så grymt trött! Men åh så skönt med fredag! Juste, tog en snabbis förbi sollentunacentrum och köpte en ny halsduk. (den jag har på mig på bilden lite längre ner) Mysss p g nu!

                                                                          Kisses A'

                                                                   Mammi och jag

                                                                  Min nya halsduk!

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0