god morgon.

2010-09-16 @ 07:36:20
Hostar som en galning och då gör det jätteont i örat, hm? God morgon! Jag tror ingen av er har sovit lika bra som jag, och ingen av er blev lika sur som mig när klockan ringde. Sov kanonbra inatt! Och en bra sak till, jag somnade innan tio. Ni hörde rätt, jag somnade runt halv tio! Helt otroligt, jag som sov hela eftermiddagen också, höhö. Idag är det torsdag, vilket betyder chill skoldag. Har bara en lektion efter lunch så slutar klockan ett eftersom jag inte kan vara med på idrotten, och jag behöver inte titta eftersom han vet att jag är skadad. Så, pappa hämtar mig förmodligen då och då ska vi till polisen och hämta mitt pass och fixa legitimation och sen ska jag träffa frida i think. Ska kolla på träningen ikväll om det inte regnar! Men nu hörreni, ska jag fixa det sista för att sedan gå till skolan. Vi hörs !


jag och julia ritade förra vintern.

Kommentarer
Postat av: simone

vad sött :D

2010-09-16 @ 12:53:54
URL: http://fattybom.se
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Vad skönt! Jag tog det bara lugnt jag :) Hur mår du idag?

2010-09-16 @ 13:36:14
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0