hejsanhoppsan!

2010-09-14 @ 17:50:39
Gaaaaaaaaasch vad det är jobbigt att hoppa på kryckor! Händerna blir helt typ avdomnade ?! Efter första dagen har jag redan tröttnat. Rullstol skulle vara skönt :) haha, det är väl bara att drömma.. Åkte ju tillbaka dit idag för att dom skulle kolla vidare. Men ingenting idag heller, bara en reäl stukning som igår... Ska dit igen om en vecka om jag fortfarade har ont och inte kan gå på den. Jag kan inte ens röra på foten utan att det gör jäääätteont "/ Jaja, jag ska sluta sitta här och klaga! Ska gå ut och kolla på tv, sen käka och plugga. är jättehungrig !
puss

Kommentarer
Postat av: VonNilsson

Åh nej! Stackars dig! Hoppas du blir bra snart! Sköt om dig! Göra inget dumt med foten! =)

2010-09-14 @ 17:54:32
URL: http://pemmivivvi.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas det blir bättre!

2010-09-14 @ 18:38:31
URL: http://nefo.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0