HUNGRIG!

2010-09-14 @ 18:06:05

GASSSSSCH ! KAN SKOLAN SKAFFA ÄTBAR MAT SNART ELLER? ;O Har inte ätit ordentlig lunch på över 3 veckor nu. Kommer typ hem med världens hungrigaste mage och världens sämsta humör? usch för EDSBERGSSKOLAN säger jag bara :S

Eftersom jag inte ätit något idag är jag fortfarande vrål hungrig efter en tallrik med chicken nuggets och potatis! Det är helt galet. Min mage har seriösa jordbävningar. Idag var jag en kortis med michis och jakob efterskolan. Träffade också Hugo och amanda (tror jag det var) på sollentunastation. Trevligt trevligt! NU ska jag tjocka i mig mat!

Kisses A'

haha kolla vad jag hittade för bild. x)


Kommentarer
Postat av: hermy

sv: allt bra??

2010-09-14 @ 18:37:47
URL: http://hermy.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0