huvudvärk

2010-09-03 @ 19:42:00
Tjabbatjena! :) Idag har det varit en ganska skön dag. Slutade klockan ett och mamma hämtade mig och vi åkte till polisen och fixade pass. Sen lämnade hon mig i skolan och jag satt och väntade på Astrid i typ tjugo minuter. När hon slutade gick jag, hon & Jakob till bussen och vi drog till sollentuna och hoppade på pedeltåget och åkte till häggvik. Därifrån gick vi till Sofias skola och mötte upp henne när hon slutade. Träffade också bebisen Lydia, gud vad jag saknar henne! Sen drog vi iallafall hem till min mamma och bara tog det lugnt. Astrid drog och vi andra kollade på film, och nu har alla dragit men Astrid kom tillbaka nys. skojsigt. ska vara social, vi hörs.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0