ledsen..

2010-09-11 @ 17:18:17
Idag fyller min pappas barndomsvän år så han ska på fest hos henne och åker när som helst. Ska vara hemma med lillebror och storebror, fast storebror lär ju gå ut men ändå. Pappa sa att vi fick köpa sushi, jag blev överlycklig. Sen springer min lillebrorsa och hans kompis ner till sushiresturangen och ser att det är stängt idag! åååååhh, blir så sur.. Så nu ska vi köpa pizza, men jag vill inte ha pizza. Ska laga något eget istället, typ pommes och sallad eller något sånt? Jaja, vi får se. Ska iallafall måla sista väggen för andra gången och sen är hela rummet klart, eller. Iallafall väggarna. Snart blir det en sväng till ikea och köpa massa nytt!

Juste, min dator fungerar inte för tillfället. Eftersom vi skulle måla bakom skrivbordet så har vi dragit ur alla sladdar och sånt så allt ligger på sängen förutom själva datorn. Så, ska fixa det senare.
vi hörs!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0