Lev varje dag som om det var den sista

2010-09-06 @ 21:34:07
Jag har tillägnat min kväll till att sitta och kolla på R.I.P videos på youtube. Jag blir så sjukt ledsen, tänk er att en av era bästa vänner eller en i släkten dog. HEMSKT! Jag tror faktiskt inte jag skulle kunna fortsätta leva om en av mina närmaste vänner dog. En video rörde mig så grymt mycket, om en pojke på 14 års åldern som dog på fotbollsplanen. Tänk er att dö av något man älskar mer än allt annat, att ta ner en boll på bröstet och falla ner död. Att ens hjärta bara stannar. Det är sjukt och hemskt! Eller en tjej som blev strupen till döds av jämnåriga.
Läs hennes vänners blogg, får tårar i ögonen att läsa allt dom skrivit om henne.
RIP


Jag beklagar ända inifrån till deras vänner och familj!




Kommentarer
Postat av: Lars

Jag förstår! Jag och min familj kände en stor saknad och vrede efter mordet på Ricardo. Vad säger man till pappan & mamman som vi känner mycket väl? Man kan bara finnas där.

2010-09-06 @ 21:59:39
Postat av: Anonym

kan du länka vidion???

2010-09-07 @ 15:19:38

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0