lockigt värre

2010-09-02 @ 07:30:46
God morgon! Har ni sovit gott? Det har iallafall jag. Somnade när jag smsade med en person, så svarade inte på dens sms.. Elakt av mig! FÖÖÖRLÅT! :) haha, nejdå. skojade bara. Jag är klar, ska bara borsta tänderna. SKa försöka få en bra outfit-bild. Men det blir inte bra, hur jag än gör men ska fortsätta försöka. Kör på lockigt hår idag, så slänger in en bild på det i slutet. Idag slutar jag runt tolv, då åker jag, pappa och astrid till nån affär och kollar på färg till mitt rum! :) Sen är det träning, men vi får se om jag ska träna eller inte. Är jättehostig. Men nu måste jag sätta fart! Syns inte så mycket men får ta en bättre till senare.
vi hörs


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0