mest film

2010-09-07 @ 17:55:23
Hejsanhoppsan! Skolan var chill idag, nästan bara film. Livskunskap - film, svenska - argumentera, livskunskap - film, idrott - stå och snacka med massa folk so - film, engelska - kunde inte jobba så fick sitta och träna på glosor bara. Haha, det där var min skoldag! Bra att veta =) Efter skolan drog jag och Julia och hämtade Emilia och sen gick vi hem till min pappa. Fixade i mitt rum, ställde ut soffan osv och flyttade möblerna, tog ner allt från väggarna och allt man behövde göra. Sen kom Sofia och vi gick hem till mamma och sen drog dom. Nu är jag själv, ska snart käka och byta om till matchkläderna eftersom jag måste åka om ungefär 50 minuter.
Vi får helt enkelt höras senare, pusspuss !


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) jag kollar på One tree hill ;)

Är allt bra med dig annars? :)

2010-09-07 @ 18:04:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0