Middag och sen mys!

2010-09-17 @ 17:30:37
Jag och michis har bestämt oss för att börja med enskilda bloggar, så det kommer bli betydligt mycket sämre updatering här. Men vi kommer tagga våre bloggar i länkar i ett inlägg senare när allt är som det ska! :)

Jag ska iaf iväg hem till Sofia för vi ska äta middag och sen kolla på en massa filmer vi hyrt. Ska bli hur mysigt och kul som helst! Var ju så länge sen jag var med dom så det ska bli jätte trevligt. Nu ska jag ta och och fixa det sista och sen försöka få mamma att bli klar ^^

Kisses A'


bilden är tagen precis. Ser lite sliten ut, men vem är inte det efter en jobbig dag? :)

Kommentarer
Postat av: vendela

vf ska ni ha varsin blogg ?:)

2010-09-17 @ 18:01:46

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0