my day

2010-09-02 @ 17:38:33
Tjenapena! Idag är det torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon. Och det betyder att det är helg och man kan soooova! :) Skolan idag gick fooooort. Slutade tjugo över elva. Sista lektionen var matte och min "lärare" ( har henne medans magnus är pappaledig) tänker gå till rektorn och säga att vi i klassen hostar! Så jävla komiskt, fattar inte vad hon tänker med helt ärligt. Menmen, slutsnackat om det! Astrid slutade 11.55 så väntade på henne, medans käkade jag med wilma, sarah, jessica, nor och kim. Sen drog jag, astrid och Joel till sollentuna centrum och astrid shoppade galet medans jag och joel bara stod och tittade på. Inte så kul som ni kanske förstår.

Sen drog vi till sateliten där Sarah, jessica, wilma & sebbe var. Träffade henke också, så vi alla var där, och sen drog joel och henke så vi drog till studion där armin, sevan och tre 97or var. Så vi alla drog in dit och sebbe s kom också, haha, så där var vi och hade roligt. Sen drog vi till k rauta eller vad det heter och fixade färg. Så nu har jag testat att måla lite och det blev jättebra! Ska välja de färgerna, kan försöka få en bra bild.

Nu ska jag fortsätta plugga och sluta skriva eftersom detta börjar bli långt. vi hörs!



gammal bild på mig och nor. :)

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0