rektorn (?)

2010-09-06 @ 19:44:14
Föööörlåt! Jag har varit jättedålig på att skriva idag. Men, lite svårt när man inte ens sitter vid datorn och inte ens är hemma.. Först var jag i skolan, gick väl sådär. Tänker inte ta upp det i bloggen, men allt slutade med att rektorn kom och allt möjligt och det sista som hände var att ingen gick på no-lektionen förutom typ två stycken.
Efter skolan satt Lydia utanför min skola, så åkte med henne till centrumet. Hon köpte ett par leggings, t-shirt och halsband och jag köpte en tröja. Bild kommer förmodligen imorgon. Sen drog vi hem till mig och hade sällskap av Agnes, Hugo och Sara. Hugo följde med mig och lydia hem och först var vi med mina syskon och sen pluggade vi. Hugo drog vid sju och så tittade jag på tv.

Oj jäklar , blöder på benet. Skriver sen!



Kommentarer
Postat av: andrea

jag har praoat hela dagen själv? =)

2010-09-06 @ 20:30:24
URL: http://andiies.blogg.se/
Postat av: andrea

okej :)

2010-09-06 @ 20:48:13
URL: http://andiies.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0