sämst jag är.

2010-09-04 @ 22:29:17
Jag har inte uppdaterat på hela dagen, och det ber jag verkligen om ursäkt för. Har i stort sett inte ens varit hemma, har inte suttit vid datorn eller någonting. Först på morgonen spelade jag match, vi vann me 5-2 mot lidingö som ligger först i serien, så det känns skönt att har vunnit stort mot dom. Åkte hem direkt efter, duschade, åt och fixade mig sen vid halv fem åkte jag in till stan med Wima och hon käkade först på donken och sen gick vi på bio och såg eclips! Den var kaaaanon!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på 4an, min brors flickvän och käkar godis. Riktigt gott! Men nu vill jag fortsätta titta, skriver sen. Puuuuss


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, jag ska väl se på tv :P

haft en bra fredag? :)

2010-09-04 @ 23:13:43
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0