sjukling "/

2010-09-09 @ 16:29:20
Jag har inte skrivit idag pågrund av att jag har legat och sovit hela dagen. Igår var jag ju i stallet, och när vi skulle åka hem började jag skaka, kändes som om jag hade feber, huvudvärk och jag vet inte vad. käkade ingen lunch i skolan, och åt en tallrik yoghurt med frostis vid halv fyra. Fick inte i mig någon middag så somnade på en gång. Vilket betyder att jag inte har ätit sen klockan halv fyra igår.. Sov inge vidare inatt, hade kvälningar konstant. Så, har sovit till och från hela dagen fram till två. Har inte käkat någonting heller, måste få i mig mat men jag kan inte äta. Direkt när jag reser mig upp börjar jag må illa och huvudet typ exploderar. Så får inte träna ikväll, jag som ville träffa Ellen "/ Jaja, det får bli nästa vecka! Nu ska jag fortsätta kolla på idol på tv4:as hemsida. Har ju missat båda programen. Vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: marcus

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

2010-09-09 @ 16:51:52
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: marcus

Sv; Jag mår toppen =) vad gör du? :D

2010-09-09 @ 17:12:54
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0