So sorry

2010-09-11 @ 21:14:02

för den extremt hemska updateringen. Men men, kan ju inte alltid ligga på topp med sånt.
Jag har spänderat det mästa av min tid hemma hos michis med en pencel i handen. Det var faktist roligt att måla ^^ och som hon skrev är det aldeles strax klart. Jag tycker det blir otroligt fint, ni får säkert en bild sen.
I nästa inlägg lovar jag att lägga upp lite bilder på mina ny köpta grejer, har varit så dålig på det.
Justja, jag var i stinsen med Mammsan och Pappsen och kollade på vinter jackor, hittade en super snygg 8840 alltitude jacka som jag antagligen ska köpa, väntar bara på att strlk 36 ska komma in, 38 var nämligen lite för stor "/
Nu ska jag återvända till tven, Blir tidigt i sängen ikväll eftersom det är match imoron!

kisses A'

LÖÖVE YOU!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D

bara bra, själv? :)

2010-09-11 @ 21:58:00
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0