Stallet!

2010-09-01 @ 21:10:57
Skolan gick helt okej, det ända som var felet var att jag satt och väntade hela dagen att skolan skulle sluta, eftersom jag äntligen fick åka till stallet igen och rida. Jag har ridit i stort sätt hela mitt liv, och har inte ridit sen förra sommaren. Så ni kanske förstår hur mycket jag skrattade och log medans jag var i stallet och red, vilken  härlig känsla det är alltsåå! Det var sååååååååååå underbart! Fick rida en häst som hette Ingra, barbacka. Gick faktiskt ganska bra förutom att hon ville typ galoppera på sista raksträckan till stallet, haha. Fast när vi kom tillbaka till stallet så för att rida på volten så bytte vi häst.. :) Menmen! Tänkte bara skriva att jag lever, så nu ska jag sätta mig och plugga. skriver sen, puuuuuuuuuuss



Söööta ingra :)


Hunny :)



Kim och Ingra!


Hunny och jag :)


Ja, jag skrattar eftersom hästen inte ville stanna.. xD

Kommentarer
Postat av: julia

svar: yes :D

2010-09-01 @ 21:15:00
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0