träningsvärk

2010-09-15 @ 07:33:11
God morgon ! Sovit gott? Det har jag, fram tills klockan ringde. Sov verkligen hur bra som helst inatt! Idag är det onsdag, vilket betyder vaddå? Ingen aning.. Får inte träna och får inte spela match så känner mig jätterastlös. Får väl hitta på något riktigt roligt.. Haha! Kanske ska träffa Frida annars ska jag träffa Julia. Jag har hur ont som helst i armarna och händerna. Kryckor är nästan rena mardrömmar. Fast foten är  ju värst.. Måste åka buss till skolan, så gå ändaaaaa bort till min skola. Inte roligt någonstans, men pappa ska hämta mig. Eller han sa, ring när jag ska hämta dig och vart. Så, det ordnar sig nog. Nu ska jag fixa det sista och sen gå till bussen. vi hörs!

blir tråkiga inlägg från mig utan bilder eftersom jag inte har haft tid att ta nya bilder..

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0