Treeening

2010-09-09 @ 16:05:16

Om ett tag ska jag iväg på träning, och jag är verkligen extra taggad för Ellen ska börja! Gud vad jag saknar den bruden.. var så kul när hon spelade med oss. ^^
Alldeles strax ska jag stoppa i mig något att äta, är vrål hungrig eftersom jag inte får i mig nån mat på morgonen eller vid lunch.. Inte bra inte bra "/
Som ni vet så skulle ju jag och Michis börja måla hennes rum idag, men gissa vad bruden gör? Hon går och blir sjuk! Jag som var så grymt taggad på att ha få färg på mig och glöm inte dom snygga målar kläder, dom är ju bara ÅH SÅ SNYGGA! haha,
Nu börjar detta bli långt.


                                                                    Kisses A'

 


Kommentarer
Postat av: marcus

sv; jag mår toppen =) vad gör du?

2010-09-09 @ 16:25:16
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0