Utgång

2010-09-03 @ 18:54:44

Jag ska aldelsestrax gå och fråga pappa om han kan köra mig till michis, eftersom jag sover där inatt kommer det säkert bli en hel del bloggande. Men det vet man ju aldrig. ;) Jag har precis kommit hem från O'lerys, åt nämligen middag där med pappa och maria (min syster). Och Det är SÅ skönt att det är FREDAG idag. Helgen går åt till en hel del matcher, men man slipper ju skolan så det är bara plus i kanten! Nu ska jag packa ihop det sista tjata lite på pappsen och sen ringa michis.

Kisses A'

 Juste, gissa vem som gick i uggs första gången i år idag? JO JAG! :D

 

den här tröjan köpte jag igår, laddar upp en bild på det andra imoron kanske, kameran hade inga batterier "/


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0